Wednesday, February 23, 2011

xMau panjang2 dh..

haahahahahahahaahahaa....bg aku gelak dulu..
sblm aku membiarkan korg tertanya2 pebenda yang xmau PANJANG tu, bek aku truskn meNaip..ahaks!!

pebenda ek yg korg pikiaq?? waduh3...klu lelaki yg bace, kompem ntah pape yg dipikir..uissshhh, (ngucap3) (",)d

Actually, aku xmau dh post cite PANJANG2, cukup skadar DUA ENTRI jek (title senario MAAF & Siapa yg blablablllaaa tu haa)..almaklumlah, klu bab2 hati n perasaan ni mmg xcukup bermuka2 page nk cite, ye x?? ngeeee...

Hr ni aku nk tido dgn lena supaya sok aku blh berJAGA n berSEMANGAT wt aktiviti kt skola. n yg pling penting skali, supaya aku blh MENGERJAKAN anak-anak murid aku dengan dahsyatnyee...hahaaa...

alololoooo,so comeeeyyy....
k uollllssss...daaaaaaaaaAAA..tataAAAA...salAMmmmm

No comments:

Post a Comment