Wednesday, February 16, 2011

helloooo!! i'm 23 okeeehhh...!!

perghhh..title nk mcm tgah hangen satu badan kn...hahahaa..


sje je tu, gimik2 sedunia..ngeeee...
aku tgah kebosanan skrg ni, mud nk wt kije blm ad lg r...haiyaaaaakkk...xpe, mlm nt r bru wt..

tgah2 melayan kebosanan ni, aku tingat lak satu kes kt skola td..(gimik lg tuuuu...) bukn kes berat r, tp kes yg memBENGANGkn aku...tp aku xreti nk bengang sgt, aku kn COOOOLLLL...kn3?? yeaaahh!!

acanni...kt kelas PK tu, ad 2 org guru ganti tau, ganti utk 2 org guru ladies yg bsalin..(pndai cekgu2 tu plan nk bsalin shame2 kn..sgt kagum diriku dibuatnya,hahahaha)...fine, ckgu ganti tu dua2nye laki...

hr isnin hr tu, aku just dpt sembang2 dgn sorg ni je, lg sorg tu p mane ntah...mybe p amik exam, klu x silap aku r..yg sembang dgn aku ni, budak2 lg, bru 21thn...aku redha la bile diri ini dipanggil "kakak"...

tp kan, hr ni kannn....yg sorg lg tu kann, aku bru dpt sembang2 dgn dia...korg nk tau, hangen btul r aku bile dia suke2 hati jek pgil aku ni 'kakak'..hellloooooo, i'm 23 ok!! encik tu dh 27 thn...adeeeeiiii....sy ni nmpk tua ke?? lantas soalan itu terkeluooorrr dr mulut aku..
nsib bek jwpn dia tu wt aku terBANGGA kejap...hahahahaha

pe dia jwb ek?? eheeeemmm33 (bdehem dgn muke bangga,hahahaa)....

"opsss..yeke...sori2...sy ingtkn awk senior kt sini, nmpk mcm dh lame je ngaja kt sini, mcm dh biase wt sume kije "
waduuuuhhhhh500x.......kembang kempis woooo gue punyeee lubang idung...siyes, tarak tipu punyeeee...ahaksss!!

hahahahahahaaaa..klaka la brader ni. hurm, x jadik aku nk hangen dgn brader tu...ngeeeheee...
thanks krn tlh bjaye mbuat sy perasan yg amat sgt pd hari ini. sekian, terima kaseeehhh!! lalalalaaa~~

No comments:

Post a Comment