Wednesday, February 16, 2011

fine...dh banyak kije...huweeee~~

hulllaaaahuuuuupppppppppp!!!!

yeah..hr ni aku dpt list job yg baru..like or unlike ek??
memandangkn tgah praktikum, kene like gak r wpun x like kn..hahaaa...

k, utk hr ni aku dh jd setiausaha x terlatih..x pasal2 kene wt perancngan tahunan utk program Pendidikan Pencegahan Dadah..waaallllaaaaaaa!! pebenda alah tu? xpnh plak aku blajo kt mktb bnda2 cmtu...

tp xpelah, as what ticer2 kt skola ni motivate kt aku, untung aku dpt Sk malim ni sbb bile kuar dr skola ni, cfirm korg blh berdikari punyeeee...
haaaa, nk tau apsal aku kabo gitu?? lalalalalala~~ biar aku je yg tau...kpade sape2 yg pnh praktikum kt skola ni, korg msti fhm kn...ngehee...

k, jurnal utk hr ni dh settle...sok xde kelas, so ptg n mlm ni aku nk settle trus rph utk sok n luse...(budget gilaaaakkk,hahaha)

pastu, nk menggoreng assignment KAUNSELING lak...pheeewww, nsib bek aku dpt kaunselor yg sempoi..mintak pe pun, sonang je dpt...alhamdulillaaaaahhhh...moga2, stengah hari pun dh blh settle asgmnt tu...

k la, nk balik dh ni....preapare mental n fizikal utk bertindak sbg pengawal murid khas spnjang aktiviti gotong-royong sok...
tataaaaaa.....SALAM...

No comments:

Post a Comment