Thursday, February 10, 2011

meh nk tunjuk samting....ngeeee

hahahaaa...ampa ingat dak ceq pnh citaaaa yg ceq sakit kt utaghaaaa time cuti hr tu??
nk tau sakit pa yg smpi ceq xkn lupa smpi bila2??

Naaaahhh,tgok laaaa...tgok n belek btul2 ktner misi tu label ubt utk aku....hahahahaaa...

hampeh btoiii laaaa..mmg siyes potong stim aku nk ber'HuHaaa' kt kedah n penang hr tu...family aku nk bwk p jln2 pun xsmpi ati tau daaakkk...aku rase tu r 1st time aku kene CERRRRRRR............teruk2 punyeee..aku yg gagah perkasa ni smpi x mampu nk bcakap, perggghhh..xtau la tu tkena penangan pe....hik3..

pape pun, aku redhaaaa beb,ngeee...
aku still blh mandi ayq terjun n swimming pool dgn gumbiraaa skali..time dlm air, hepi sakan la kaaannn. tp bile dh nek darat, jd mcm pelampong x cukup hangeeenn..hahahahaa..

oh KLINIK MURNI n Dr Hensem di klinik ituuu, Maceh manyak2 sbb cepat smbuhkan sy....sy akan simpn smpul ubat tu smpi bila2...mybe smpi dh ilang tulisan kt smpul tu koot....ahakss!!

No comments:

Post a Comment