Saturday, February 5, 2011

holiday Sakan..

hollaaaaa..hollaaaa..holllaaaa....

waduh2,lame banget rasenye aku x menaip kt blog nih...tp nsb bek diari sntiasa di'update',ngeee..

raye cina kali nih mmg happening gilak r bg aku sbb dpt gather dgn family kt utara..la ni pun ceq msh kt utara tau,sok bru gerak blik melaka...(ceit, dan2 ja nk speaking utara,hahaa)

byk ngat aih kenangn kt utara nih..kang klu aku tep pnjg2, ponat lak ekau nk baca...so, korg bayang2kn je la eh pe aktiviti yg best tu..

yg pling penting, satu2nye kenangan yg aku xkn lupe is........p KLINIK MURNI BALIK PULAU..hahahaaa..rase2nye ni r ptame kali aku blh sakit time holiday. sakit yg aku kene tu lak mmg sakit yg t'baek r..aku shukeeeee sgt sakit tu...klu nk tau pedia, tunggu aku boh pic lak eh..

la ni xleh nk boh sbb usb xdak, so xleh nk trnsfer....klu nk 'gigi biru' lak, lappy aku nih canggeh benoooo, xleh nk 'gigi biru',huhuuu.. so, nt je eh....aku nk tidoq dh ni, standby tenaga nk tjun swimming pool awai2 pg ni....

yuhoooooooooooooo!!! daaaaaa

No comments:

Post a Comment