Friday, February 18, 2011

saya sayangkan DIA..

AisehMeeennn......title mau jiwang pulaaakkk...!! ala, pe slhnye, bukan slalu kn aku dok jiwang2 tgah mlm ni,ngeee..

aku tgah take5 ni dr ngadap buku RPH n wt preparation utk kene OBSERVE sok...seram sejuk pun ad, tp xpelah, aku wt2 ilex je sudeeeyyy. Smoga Allah mempermudahkan urusanku pada hari esok n semoga aku dpt markah yg up2,hahahahaa....AMIN.... k, back to the story eh..

siang td, kt kelas Pendidikan Khas ad wt aktiviti gotong-royong bulanan..fewwww, sgt seronok la bile xde PnP ni kn..tugas aku simple jek, xyah sush2 nk ngemas, nk lap tingkap, wt tagging, berkebun..oh, nehi30x!! keje sonang tp mencabar kooooott...



hambek ko!! padan muke aku...hahahaa..korg ingt sonang ke nk wt kawalan murid? klu budak2 normal, aku blh r nk bekeng2 (sleng ganu pulop,hehe)..ni budak PK kot. tp xpelah, kire aku btuah what diberi kepercayaan drpd ckgu2 utk kawal budk. kn3?? kirenye ad talent r ek? ececeeehhh...nk perasan lg tu...bab kraftangan tu, ok2 je, xjd hal sgt r..huweee~~

disebabkan xleh nk jalankn sbarang PnP, aku pun mule r wt benda2 pelik kt kelas tu biar bg budak x agresif sgt...JENG3...

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......................


 hai, shaye HUDA....
Uishh...ni Huda snap sndirik tau...lu olang jgn x caye lak..ahakss



"Mama, meh ambarrr!!" Huda berkata-kata kepadaku... (",)d

Ceit!! pndai lak nk posing tunjuk rajin anak aku sorg nih...ngeeee
hahahahaaaa...sonoknye tengok gelagat si Huda ni...tapi, td aku ad TERmarah dia skali sbb dia men sembur2 air liur....pas mrh, rase bsalah sgt2.. maafkn CEKGU ye sayang..... (-.-) sy sudah mula Sayangkan DIA...

No comments:

Post a Comment