Tuesday, March 1, 2011

opocOoottt.....!!

huh!! sedang aku berSeronok, Duaronok n beronok2 wat dadih kt dpur dgn anak murid aku, tibe2 ad lak sorang individu tjenguk2 kt dapur tu...aku pun dgn pnuh kesopanan dan kesusilaan (waaahh, layan Rukun Negara lak tgh2 mlm nih,hehe) p menjengah siapakah gerangan yg dtg tu kn, tup3....HAMBEK KO!! OPOCOT!! tkejut mak ni nyah...hikhik...lecturer aku daaaaa yg dtg. uissh, suke tau wt suprise2 ni...i lykeeee 300x..

patut r aku gilak rajin hr Ahad tu...update file, tampal tu r tampal ni r n mcm2 lg la yg aku wt....rupe2nye mmg ad samting yg nk blaku.

actually wktu ngaja aku dh hbs time awal pg, so pas rehat dh free...tu yg syiok wt dadih, nk wt jual2. tp disebabkan my lec dtg kol 11 lbh, tpkse r aku ulang PnP yg dh diajar pg td. uissshhh, isau beb klu budak2 boring blajo bnda yg same. so, aku pun mule wt aktiviti ikut suke pale aku jek, x follow pun Rancangn Ngajo yg dh dibuat...hahaa...

Alhamdulillah sumenye bjalan dgn lancar N my lec blh trima sume aktiviti yg aku wt dgn baik...fewwwwhhhhh..LEGAAAA....settle sudah seliaan ptame. ad lg ENAM kali aku nk kene ngajo dpn dia tau, haiyaaaaaaaakkkkk!! xpe2, insyaAllah ok ajaa (",)d

wokeh, sudah mau tiduuurr...sok nk kene observe dgn lec len plak utk subjek minor...huh!! tATOOTT..

"Ya Allah, Kau permudahkanlah segala urusanku pada hari esok dan hari2 yg mendatang...."

No comments:

Post a Comment