Friday, March 11, 2011

D.U.G.A.A.N

huiiihhhhhhhhh...... (ngeluh dlm hati, hikhik)...
adoyaaaaaaaaaaaaiiii...............(ngeluh kt mulut lak).....
astaghfirullahalazim.........(haaaaa, ini baru betoooiii)...ngeeee

uish, minggu ni mmg minggu t'bek r!!..
DIRECT koottt aku kene observe except hari Senin...

aku xpnh kene cmni. Nk ngadu, xtau nk ngadu kt sape (ececeeeehhhhh,mintk simpati nih,ngeheee)...

actually mmg r trase HARD utk face bnda ni, tp aku layankn je laaa....

alhamdulillah sume2nye bjalan dgn lancar n aku puas hati r dgn pe yg aku dh buat....peeehhh, smenjak 2menjak 3menjak kene observe dgn pensyarah kesayangan, En. *****, aku jd rajin tau, hahahaaa...poyo!!
utk observation sok, sumenye done n hope everything akan ok, InsyaALLAH....

kpd kawan2 sy yg tgah Prek skrg ni, aku doakan korg mantop2 n jgn lupe ye siapkan Kajian Tindakan..
sape2 yg dh siap, meh r tlg siapkn KT shayee....wakakaaa....(nmpk x aku rajin???) ahaks!!..
k lh.....daaaaaaaa.....S.A.L.A.M

No comments:

Post a Comment