Thursday, January 27, 2011

sengih sampai ke telinga,hahaa


salam alaik'....

cihuuuiii....smpi skrg aku msih dok sengih2 lg ni tau...
hepinye rase bile dpt ilangkn indu,ngeeee.. (ngade2 je nk wt gempak,ahaks!)

klu aku cite acanni kt org, msti depa dok pikiaq aku sengih2 nih pasal LELAKI..kompem punyee!!
tp ingin diingatkan bahawa Hal Ini xde kene mengena or berkaitan ttg LELAKI sama sekali ye.. hehee

Actually td aku tepon someone yg dok kt KuboqPanjang...someone yg aku rindu sgt2.. someone yg blh sembang n gelak2 dgn aku..someone yg sgt penyayang...n someone yg blh terima kehadiran aku dgn baik wpun kami xde pape pertalian darah pun....rase rindu nk p sane n jumpe dia, tp insyaAllah r klu berkesempatan... mule2 dia jawab call, dia blh cam tau sore aku..WOw!! touching lak tibe2 sbb x sangke si dia blh kenai ceq ni haaa...wink2~~




Mane Satu "Si Dia" ni ek?? 
yg berbaju belang itukah? yg duduk di tengah itukah? atau yg berbaju kuning itu??



haaaa...yg pkai bju kuning tu la Si Dia...cantek kn??  dia baek tau..
kite xpnh tau pun sape name dia..tp kite panggil dia makngah jek..
nk tambah lg sket, yg dok kt tengah2 tu laaa org yg menjadi punca sy kenal dgn family makngah..hehee
tulaaah ex-rumate sy yg sgt sy sayang...wink2.. mish u bebehh

Makngah..oh makngah.....rindu sama kamu.....
pakngah oh pakngah, rindu kamu juga....(nyanyi ikut versi sendirik,kehkehkeh)

wanna stop this....coz dh penat menyengih dr td...daaaa...






No comments:

Post a Comment